25 декември 2011

Коледни подаръци-изненади / Surprise Christmas gifts

Вече мога да споделя какви подаръци съм приготвила за Коледа - разделители за книги. Видях ги в този блог и... започнах да събирам материали и инструменти още през лятото. В един момент се получи като в "любимите" ми рецепти с "брашно, колкото поеме" - колкото повече неща поръчвах, толкова  повече нови си харесвах покрай тях  и очаквам пратки дори и след Нова Година. Що клипове изгледах, що блогове и инструкции прочетох! И когато направих първите си висулчици, ми идеше да подскачам от кеф, ама то беше така и с първите коледни украшения, великденски яйца, игленици и брошки. Ето няколко снимки, а албумът ми е тук:

 





А вече няколко души ми намекнаха, че съм могла да направя гривнички, например. Сигурно ще да е по-сложно, но се замислям... Макар че се наложи да разваля едно-две стари бижута заради разделителите :)

3 коментара:

  1. Честито Рождество Христово!
    Пожелавам ти здраве и повече свободно време, за да успееш да реализираш всички креативни идеи, които искаш и да зарадваш любимите си хора с любовта и топлотата, които прозират от тях.
    Книгоразделителите ти са истински бижута и мисля,че със сигурност би могла да направиш и гривнички и колиета и дори обеци.
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни са! Много ми хареса особено тюркоазеното :) Продължавай все така!

    ОтговорИзтриване
  3. Единият тюркоазен си беше за тебе, Лили :) Благодаря за поздравите и коментарите, Щурчо! Пожелавам на всички коледната благодат да ви съпътства винаги!

    ОтговорИзтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!